I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, July 6, 2009

Posting ini adalah bukti aku tak sokong!!!

Aku X SOKONG!!!!!!!!!!!
Aku bukan x sokong dianjurkan sukan supremo...bersukan pon...kalau nak dikaitkan ada sebilangannya sunnah nabi...korang anjurkan, aku maen...siap skor goal lagi...naik saham sukan supremo...mane x nyer..last time aku maen jadi keeper, kali nie jadi striker...tapi nie bukan topik utama...

Aku bukan x sokong korang nak anjurkan ball....aku bukannya x sokong korang nak g ball...kalau nak g...pergilaa... xder masalah...pergi sana boleh makan makanan yang sedap lagi enak, boleh kenal2 lan...I mean, no problem with that...

Aku tau aku nie bukan orang yang penting dekat manipal...aku nie orang biase aje...(tapi atas padang lain laa..hehe)...tapi aku x sokong laa cara2 kawan2 aku berpakaian...aku x nak sebut nama...sendiri pahamlaa....dulu masa aku junior dekat manipal boleh kata hampir 99.9% kawan2 aku yang berkadpengenalan Islam berpakaian dengan SOPAN...tapi..sekarang percentage tue daa turun ...aku tau nie negara India, negara Republik, tapi dekat negara aku, MALAYSIA, negara demokrasi, aku boleh tulis dengan bebas pasal nie, sama dengan korang dengan BEBAS pakai camtu...

Aku tulis nie bukan nak hentam korang...aku tulis nie tanda aku x sokong and tanda aku berikhtiar untuk sayangkan diri aku ( supaya aku akan lebey berwaspada supaya aku, bakal bini aku, and anak2 aku x buat camtue...Ya Allah, permudahkanlah) dan aku sayangkan nur-nur Iman yang terdapat dalam diri korang sebagai umat Islam...jangan salah sangka...

Seingat aku, dalam berdakwah kita bukan aje ajak orang buat baik, kite jugak kena tegah orang buat mungkar!!!









X!0M@N!@[$ Prop.

1 comment:

krel_themagnificent said...

aku sgt 8x bangga ngn ko... =)